INTRUS A L'AGUAIT: "Deixeu que m'expliqui!"

Deixeu-me explicar, no del tot ja que a la pregunta de qui es la roda del mig, “per mes que hi penso encara” no en tinc la resposta, però val a dir que la pregunta es bona, tot i que una roda del mig a de ser molt poc ùtil no?. El que vull es explicar la foto, i es molt fàcil, ja que com us podeu imaginar a les alforges de la bici no hi tinc lloc per una assecadora de roba, amb lo que la millor manera de assecar els calçotets es....... posar-te’ls al cap i fer una baixada a tota pastilla, ei i no us penseu que la cosa no funciona ja que al cap de tres baixades em van quedar ben secs, us en doncs paraula!

I el que també tinc ganes de fer es advertir-vos de l’altre parell o sigui roda de davant i de darrera, els quals m’han dit que anaven a buscar tabac i encara no han tornat, d’aixó ja fa tres dies i crec que m’ha abandonat del tot, o sigui que no compleixen la promesa de tornar-me a casa amb lo que ara hi ha tres rodes sense cap rumb ni direcció voltant per el món de Petete.

Jo ja m’he explicat ara penseu el que vulgueu.
Ignasi Bau

1 comentari:

  1. Voltes, més voltes el món va donant voltes!
    Agafeu embranzida i avall (com deia sempre algú...) que fa baixada!

    Una abraçada i salut!

    ResponElimina